En mörk oktober kväll!

Nu börjar det bli riktigt mörkt ute faktiskt, lite tråkigt för precis när man hunnit vänja sig vid att det är sommar som kommer den kalla gråa hösten med allt sitt regn och all blåst.

Bråkade lite med Lisa innan när Colin somnat, slutade med att jag gick till mina föräldrar, hatar när vi bråkar. Brukar bli som så att jag går, jag tycker i alla fall det är bättre, för då blir det inte så mycket värre än vad det är. Bättre det enligt mig i alla fall. Jag vet innerst inne att hennes humör beror på att hon är på tjocken eller gravid som vanliga människor skulle sagt. Förlåt Älskling!

Köpte ny bil i måndags, en SAAB 9000 från 92. Går mycket bättre än jag trodde faktiskt, för att vara så billig då alltså.
Den har ACC och elhissar, allt sånt nödvändigt. nödvändigt enligt mig i alla fall!

Kalas i morgon hos Hanna, litet kalas, lite mer på lördag som jag förstod det hela faktiskt! Trevligt!

Höll nästan på att glömma en viktig sak, vi var och la handpenning på en vagn i förra veckan, kändes helt underbart, nu är den beställd i alla fall! Kanon!

Trashcan

Dela med dig:

Vem du är:
Remember?

Mail: (visas ej)

Din blogg:

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0