En paus i städandet!

Sitter här och tar en liten liten paus i städandet. Nu börjar man faktiskt se lite att någon städar här. Mycket stor skillnad enligt mig i alla fall.
Uppe klockan sex i morse, inte lönt att sova längre när man kan städa i stället eller hur? HAHA
Har gjort en spelningslista med lite låtar på datorn som passar mig när jag städar. Har nog hört de flesta av dom rätt mycket nu ska jag säga er.

"Samborombon, en liten by förutan gata,
den ligger inte långt från Rio de la Plata,
nästan i kanten av den blåa Atlanten
och med Pampas bakom sig många hundra gröna mil,
dit kom jag ridande en afton i april,
för jag ville dansa tango."

Fritiof och Carmencita



Nej nu ska jag fortsätta städa tänkte jag!

Trashcan

Dela med dig:

Vem du är:
Remember?

Mail: (visas ej)

Din blogg:

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0