Lathet eller smart idé?

Satt inne och tittade lite på Aftonbladets hemsida för en liten stund sedan. Där hittar jag denna film då, och jag ställer mig frågan: Är detta en smart idé för alla de som inte kan fickparkera, eller är det ren lathet?
När jag höll på att ta körkort så visade min pappa mig EN gång hur jag skulle fickparkera sen så fick jag själv testa på det och jag tycker att det är riktigt enkelt och jag lyckas varje gång. Men alla då som inte kan fickparkera är det för att dom helt enkelt inte kan lära sig det eller är det för att dom inte vill, dvs att dom är lata?
Det finns säkerligen många tankar och funderingar kring detta tror jag, fast jag skulle då aldrig betala 8000kr extra så att min bil kan fickparkera själv när jag kan göra det lika bra som bilen.

Trashcan

Dela med dig:

Vem du är:
Remember?

Mail: (visas ej)

Din blogg:

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0