Moonday!

Man såg månen rätt så tydligt i morse faktiskt, så därför är det en måndag idag då!
Slutade rätt tidigt idag från skolan, i alla fall om man tittar på när jag egentligen skulle ha slutat ifall.

Vi ska iväg och hämta den nya vagnen idag, äntligen! Den kommer vara så fin så det är konstigt att den kommer att tillhöra oss! Lisa köpte en filt innan i förmiddags, som hon sa: "man måste ju ha den så vagnen inte ser så tom ut".
Jag får väl lägga upp bilder på vagnen sen ikväll tror jag, när vi satt ihop den och allt sånt skoj!

Vi var och åt kinamat innan på lunchen, GOTT! Fast det jag åt var ju inte så kinesiskt egentligen nu när jag tänker på det. Tog lite stekt potatis, nån kycklinggryta, lite friterade räkor samt ris. Drack hallonsoda till också, det är så gott med hallonsoda, synd att man inte dricker det oftare! Fast det kanske just är därför som man tycker att det är så gott som det är, Coca Cola dricker jag ju varje dag nästan, börjar bli lite trött på det nu faktiskt.

Igår avverkade jag det fjärde träningspasset på rad, rekord nu den senaste tiden faktiskt, inte tränat enligt "schema" sedan i lumpen, vilket faktiskt numera syns på min mage samt på min vikt. Klarade faktiskt av mer igår än vad jag trodde att jag skulle göra, trodde att jag skulle ha tappat jättemycket men jag tog mer än vad jag gjorde i det momentet sist, om jag minns det rätt.

Det hade inte skadat om det blivit mars månad nu faktiskt, jag vill verkligen att vår lilla dotter ska få komma ut och visa sig för hela världen. Fast det är jättemysigt att känna när hon sparkar och rör sig där inne ändå, jag blir helt varm i kroppen när jag känner det.

Auf wiedersehen

Trashcan
Skrivet av: c

lycka till

2009-01-12 @ 15:15:17
Skrivet av: caroline

lycka till

2009-01-12 @ 15:15:27
URL: http://carrostenius.blogg.se/
Skrivet av: Katja

Kul med vagnköp, minns att det kändes helt galet att det skulle ligga en bebis i den och att bebisen skulle vara vår =).

2009-01-12 @ 18:26:06
URL: http://lillagrodden.wordpress.com/

Dela med dig:

Vem du är:
Remember?

Mail: (visas ej)

Din blogg:

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0