På andra sidan!

Så var vi inne på 2009 nu. Precis när man inte skriver fel på datum längre så ska man ändra året, typiskt!

Igår så åt jag nyårsmiddag hemma hos mamma och pappa, sedan så traskade jag bort till Lisa och alla andra som var hemma hos Lisa. Tittade lite på fyrverkerier, många som sköt hela kvällen kändes det som, lite slöseri med pengar kanske? Colin somnade väl lite efter ett tror jag, hade inte så stor koll på klockan när alla gick och så. Vi vaknade vid tiotiden idag i alla fall, kände mig inte helt pigg och alert direkt, men vad ska man göra.

Fick känna lite på Lisas mage innan nu ikväll, och så kände man först lite sparkar, sen så bara kom det något som drog tvärs över min hand, sjukt konstigt, men riktigt häftigt tycker jag.

Vi var på UL i måndags, eller förra året kan man ju också säga kanske om man vill det.
Så säger barnmorskan, titta hon gäspar, och så gäspade vår lilla bebis för oss där på skärmen.

Nej nu räcker det med skrivande idag, Lisa har duschat färdigt.




 


Trashcan

Dela med dig:

Vem du är:
Remember?

Mail: (visas ej)

Din blogg:

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0