Tisdag

Vi försov oss i morse, kan nog bero lite på att Colin vaknade inatt, fast man ska inte använda det som försvar i och för sig. Vaknade vid halv åtta i alla fall, tog initiativet att lämna Colin på dagis och komma lite försent till skolan.
Väl i skolan så fick jag veta att vi bara ska ha Historia på fredagar, och att det är obligatoriskt att vara där då så jag måste ta upp det med min lärare i naturkunskap.

Vi var och hämtade vagnen igår, den är så mycket finare i verkligheten än vad den är på bild, och på bild är den riktigt snygg. Var så rädd n'är jag körde hem den igår, den får ju inte bli smuttsig det första den blir.
Ligger en bild nedanför detta inlägget som visar vagnen, en Bugaboo Cameleon. För ett halvår sedan hade jag aldrig trott att vi skulle äga en så kallad Hollywood vagn, men tji fick jag.

Auf wiedersehen

Trashcan

Dela med dig:

Vem du är:
Remember?

Mail: (visas ej)

Din blogg:

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0