Fixar Anders

Riktigt fint väder idag, så jag fick ett sådant sug efter att fixa en sak på bilen. Nämnligen fläkten. Den dog ju när jag provkörde bilen ute i Degeberga, detta gjorde ju dock att jag fick den tusen kronor billigare, då ägaren trodde det skulle gå på runt tusenlappen att laga. Men ack, jag kollade i säkringsboxen och hittade en totalt utbränd säkring. Så jag köpte en ny för, hör och häpna, 3kr på Preem macken. Billigt. Satte i den säkringen och vips så funkade fläkten. Den funkar dock enbart på fjärde snäppet men det viktigaste är ju att den fungerar. Ska köpa ett nytt motstånd sedan så att jag kan fixa snäpp ett till tre också.
Har även pumpat däcken.

Ikväll är det sista deltävlingen på Melodifestivalen, inte direkt något jag har planerat att titta på, men vem vet, jag kanske gör det.


Trashcan

Dela med dig:

Vem du är:
Remember?

Mail: (visas ej)

Din blogg:

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0