Utbildning!

Var ute på Adding Skills idag på intervju, det slutade med att jag var på utbildning från klockan ett till halv sju nu ikväll.
Ska dit i morgon igen på fortsatt utbildning i säljteknik. Riktigt roligt faktiskt, tror verkligen på den produkten jag ska sälja.
De som jag kommer arbeta med var också trevliga, iaf det lilla vi snackade.

Trashcan
Skrivet av: Du vet vem

Jag vill ha min barnvagn. Du vet nog mycket väl om att min syster slutar kl 21.00. Riktigt lågt att ni tänker slänga min barnvagn bara för hon har personliga åsikter om mitt förflutna och klarar inte av när jag säger ifrån. Jag är trött på detta nu. Ni bryter ju både ett muntligt och skriftligt(msn) avtal om att ni skulle ha den där tills jag hade flyttat.

Jag har inte råd att köpa en ny barnvagn för ni själva vet hur dyrt det är, försök klara er på EN inkomst när ni ska betala dubbel hyra också samtidigt att ni får stå för kostnaderna för barnets saker själv. Jag kan inte slänga ut en massa pengar för att ni väljer att slänga min barnvagn. Det skulle va skitbra om ni kan skjutsa barnvagnen till närmsta bensinmack nära sommarlust så jag slipper köpa en ny. Som sagt, det där var riktigt lågt, jag lägger mig inte i erat privatliv och får fnatt sen. Vill bara ha barnvagnen sen vill jag inte ha med er att göra mer.

2008-12-16 @ 13:23:11
Skrivet av: malin

skulle bara lämna ett fotspår

kan jag passa på och önska godjul:)

2008-12-18 @ 18:28:43
URL: http://sjolundmalin.blogg.se/

Dela med dig:

Vem du är:
Remember?

Mail: (visas ej)

Din blogg:

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0