En vecka + en dag.

Så var lille Vibeke en vecka och en dag idag. Tiden går rätt så snabbt nu ändå, första veckan har bara flugit förbi, läskigt.
Pappa brukar säga att det känns som om det vore igår jag precis hade börjat lära mig gå. Hoppas inte att tiden går allt för fort nu bara. Man vill ju hinna hänga med lite också.
Låg och skulle rapa henne i soffan innan, och fick en massa kräk innanför min tröja, andra gången nu på ett par dagar som hon kräker ner mig. Dålig uppfostran kanske? Haha.

Ska snart ut till min mormor med Lisa och Vibeke. Trevligt trevligt.
Sen ikväll så kommer Lisas mamma, Eva, hit och Lisas syster, samt hennes pojkvän och deras son.
De tar med sig fika så det är helt okej!

Trashcan
Skrivet av: Mamma

Hej Anders



Då kommer ni att ha fullt hus ikväll så då ringer jag inte till dig. Vi kan väl höras av i morgon om du har tid.



Ha en bra kväll

2009-04-16 @ 19:45:31
Skrivet av: Tess trött tokig morsa

hoppas du får en fin söndag



kram

2009-04-19 @ 13:51:49
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Dela med dig:

Vem du är:
Remember?

Mail: (visas ej)

Din blogg:

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0