Måndag i solen

Börjar äntligen bli vår nu, värmen kommer på riktigt.
Är lite jobbigt i början av våren då det är ruskigt varm en dag för att sedan vara kallt ett par dagar senare. Men nu verkar det som att det inte blir så mycket kallare än vad det var i morse i alla fall. Slapp skrapa rutorna, och det tycker jag i alla fall är bra.

Hade samhälle i morse, riktigt intressant som vanligt. Vi hade genomgång av Kalla kriget, hade helt missat att det inte var ett direkt krig utan mer en kapprustning mellan Sovjet och USA. Sån stor koll jag trodde jag hade men inte.
Fast det är ju alltid givande att man lär sig något nytt på lektionerna i alla fall.

Ätit lite onyttigt idag, kebabtallrik. Ska träna sen ikväll, är det sagt i alla fall.

Var och provade ett par byxor innan, tänker inte avslöja färgen dock, riktigt snygga var dom också. Blir till att köpa dom på fredag så jag har något fint att ha när jag ska till farmor och farfar med Vibeke, Lisa och Colin.
Blir nog till att köpa en skjorta också, en svart, kan ju även passa på att köpa en vit slips då kanske?
Nej nu ska jag plocka undan lite här.

Någon som vill köpa en 850?

Trashcan
Skrivet av: Mamma

Anders du ska inte köpa en vit slips. Det är till begravning man har det.Ha det bra.



Kram Mamma

2009-04-21 @ 19:02:57

Dela med dig:

Vem du är:
Remember?

Mail: (visas ej)

Din blogg:

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0