Freitag!

Så var det redan fredag, jag tycker att veckorna bara flyger iväg.
Sitter i datorsalen på skolan och ska snart ha historia b. Vi håller fortfarande på med källkritik, så det känns som att det kommer bli ett rätt så stort prov på det nästa vecka. Dock så kan jag ju tyvärr inte vara i skolan vid provtillfället då jag befinner mig på rättegång i Göteborg då. Men jag får prata med läraren och se ifall att vi kanske skulle kunna lösa det hela. Jag skulle ju eventuellt kanske kunna göra det på fredagen, men då krockar det med mitt naturkunskaps prov. Det är typiskt att man ska ha prov i två ämnen samma vecka, likadant efter lovet, då har jag två prov samma dag. Företagsekonomi och psykologi. Tror jag det var. Ska kolla upp det.
Nej nu måste jag gå!

Trashcan
Skrivet av: Soppan

jaså??? vilken låt var det då?

2009-02-06 @ 15:15:03

Dela med dig:

Vem du är:
Remember?

Mail: (visas ej)

Din blogg:

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0