Idé!

Jag har kommit på en världsbra affärsidé. Tror faktiskt att detta företaget skulle kunna gå riktigt långt, ifall man enbart startar med att ha det vid sidan om, typ som nu när man studerar. Alltid bra med extra pengar på fickan, eller hur?
Sitter hemma hos mamma och pappa, ska äta.

Fick hem koderna idag, så att jag kan hämta ut mina tågbiljetter.
Tror jag ska boka om ena tåget, ska sova hos mina kusiner då. Får se hur jag gör, och främst om det går!



Ja, det finns då lustiga namn på allt här i världen, fast detta är bara ett
lustigt namn på vårt språk egentligen.

Trashcan
Skrivet av: Jens

Hoppas du lyckas bra med att förverkliga affärsidén! Ha en trevlig helg

2009-02-06 @ 20:39:30
URL: http://thoujenticle.blogg.se/

Dela med dig:

Vem du är:
Remember?

Mail: (visas ej)

Din blogg:

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0