Söndag!

Melodifestivalen var riktigt rolig igår, och trevligt sällskap gör alltid det som är roligt lite trevligare.
En utav de trevligaste kvällarna jag haft på länge. Blev inte så berusad dock som jag trodde att jag skulle bli, vilket är rätt så bra tror jag. Lite mat från BK inatt gjorde susen i alla fall. Vaknade upp vid sextiden i morse och fick gå upp och dricka lite vatten, men det var allt.

Har precis druckit lite kaffe här hemma hos mamma och pappa. Deras internet funkar dock inte så jag sitter på min lillebrors laptop, han har sånt 3G modem så den funkar i alla fall att koppla upp.

Nån mer än jag som tycker att Petra Mede är den bästa programledaren för melodifestivalen på flera år?
Roligast var nog när hon skämtade lite med artisterna i green room, hehe.

Jag vill ha en egen laptop, i alla fall en som fungerar. Framtida inköp kanske? Indeed!

Trashcan

Dela med dig:

Vem du är:
Remember?

Mail: (visas ej)

Din blogg:

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0