Walking in a winter wonderland

Det har snöat rätt så mycket ikväll, det har ju i alla fall stannat kvar lite på marken för en gångs skull.
Det betyder ju nästan att tåget garanterat kommer till att vara försenat i morgon, dock så gör det inget då jag fick en annan tid då jag skulle vara där, ska vara där klockan elva i stället för halv tio, skönt.

Har haft nästan tre gånger fler besökare idag än vad jag brukar ha på min blogg, hoppas bara att i alla fall några av dem stannar kvar och fortsätter att läsa min blogg. Ser ju gärna att den blir lite större än vad den är i dagsläget. Och för att den ska kunna bli det så behöver jag ju mina läsare. Har ju i alla fall några som läser min blogg dagligen har jag fått veta, och det är roligt tycker jag.

Nej nu ska jag titta lite på TV sen ska jag sova.

Trashcan

Dela med dig:

Vem du är:
Remember?

Mail: (visas ej)

Din blogg:

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0