Begränsad värdemängd?

Nu är det ingen som fattar någonting av min rubrik. Det har med ADR att göra i alla fall, dvs farligt gods. Värdeberäknad mängd innebär hur mycket farlig last man får ha utan tillstånd.
Men men.

Har precis ätit tre mackor med skagenröra på, mycket gott. Ska snart lägga mig och sova, lång(?) dag i morgon.
Var på arbetsförmedlingen innan idag igen, gav lite mer idag faktiskt. Får se hur det blir nästa vecka, kan hoppas på att de vill ha mig då får jag iaf utbildning och jobb. Hoppas hoppas.

Dagens bästa: Bebisens sparkar i magen
Dagens sämsta: Österängsbussen
Dagens roliga: Folk i antikrundan som blir glada när det är höga belopp på deras saker
Dagens tråkiga: Att man inte jobbar med det man vill
Dagens humör: Positiv/småtrött
Dagens trötthet: Mattelektionen

Blir troligen en rolig helg, kan i alla fall hoppas på det ju. Lisas föräldrar i morgon och mina föräldrar på lördag.


Trashcan

Dela med dig:

Vem du är:
Remember?

Mail: (visas ej)

Din blogg:

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0