Fredagskväll

Sitter hemma hos Lisas föräldrar, Anders och Eva. Jag har snott deras ena bärbara dator en liten stund nu, så mycket folk i soffan, får inte plats. Colin är inte hos sin pappa denna helgen, vilket jag och Lisa faktiskt trodde att han skulle vara. Tänker inte gå in på varför då det inte är min plats att ta ställning i det. Lisa vet vad jag tycker i alla fall.
Tittade på Let's dance innan, tycker faktiskt att Morgan Alling är riktigt duktig, dom fick högst poäng denna säsongen också, 40p, måste ha varit en häftig känsla att vara första paret att få så hög poäng detta året.

Colin har feber och hostar, stackare. Bara inte vi nu blir smittade också, tycker inte om att vara sjuk, fast en förkyldning överlever man nog.

Jag vill ha pengar nu så att jag kan köpa en bil som passar mina behov, dvs en kombi. Känner sig så fången utan att ha tillgång till en alldeles egen bil så att man kan köra vart man vill, nästan när man vill. Hoppas att vi kan köpa en bil inom kort, en bil som inte går sönder, får vara slut på det nu, inget kul att behöva ha så många bilar vi haft redan. Tre stycken, och jag har inte ens haft körkort i ett år.

Tooodles

Trashcan

Dela med dig:

Vem du är:
Remember?

Mail: (visas ej)

Din blogg:

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0