Måndag!

Nu börjar tiden verkligen gå riktigt fort. Bara nio veckor kvar nu tills vår lilla dotter är beräknad att titta ut, börjar märkas lite på ens nerver nu. Har börjat fundera mycket på hur jag kommer att vara som pappa, jag själv vill ju bli världens bästa pappa. Får bara hoppas att andra också tycker att jag då blir det också.
Har fått höra från en del personer att jag förstör mitt liv men jag själv ser bara fördelar med att bli pappa så pass tidigt som vid 22 års ålder. När min dotter är lite äldre så är jag själv inte helt gammal och grå och jag orkar hålla igång och leka med henne så att hon blir stimmulerad. För det kan inte vara roligt för ett barn att ha föräldrar som inte orkar leka med det. Tiden får avgöra hur detta kommer att sluta.

Sitter just nu i skolan, ute på Österäng, har haft matte b lektion, rätt så skoj, förstod det mesta direkt så jag behövde inte så mycket hjälp. Men nu har jag håltimme fram tills halv tre ungefär, rätt så drygt men jag fick låna en dator så att jag kan fördriva tiden lite, vilket är väldigt snällt utav lärarna faktiskt. När vi gick på gymnasiet så var det så mycket regler om de bärbara datorerna. Fast i och för sig så är ju vi som är VUX studerande lite äldre och förhoppningsvis visare, samt att som vet vem det är som lånar datorn och därmed vet vem dom ska gå till ifall att den skulle få fötter och försvinna.

Skriver kanske lite mer senare under denna gigantiska håltimme.

Auf wiedersehen

Trashcan

Dela med dig:

Vem du är:
Remember?

Mail: (visas ej)

Din blogg:

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0