Framtiden

Nu snart så kommer det till att hända lite saker på denna bloggen.

Reklam
Som ni kanske redan har märkt så har jag skaffat mig reklam.
50% utav det som jag kommer till att få in genom reklamen kommer att gå direkt till välgörenhet.
Jag driver inte denna bloggen i vinstsyfte, inte i dagsläget i alla fall.
Ni som läser kommer själva till att kunna ge förslag om till vilken organisation som jag ska skänka pengar till.
Men för att detta ska bli verklighet så kommer det till att krävas att ni klickar på min reklam, utan klick så blir där inga pengar. Jag kommer även till att ha så att ni kan anmäla er till nyhetsbrev och i dessa nyhetsbreven så kommer jag till att ha med en eller två reklamlänkar som ni enbart behöver trycka på, alltså inget köptvång.

Design
Det kommer även till att bli en ny design. Håller i dagsläget på att finslipa lite på hur den kommer till att se ut.
Har varit inne på en massa bloggar för att se hur de har lagt upp sin layout, för att få lite idéer.
Troligtvis så kommer det att ske en lansering utav den nya designen någon gång i slutet på nästa vecka, eventuellt så kommer det till att ske tidigare.

Tävling
Jag kommer gärna att anordna tävlingar på min blogg, ifall intresse finnes. Nu i början så kommer det inte till att bli några överdrivet dyra priser utan det kommer bli lite mer personligt så att säga.
Hör gärna av mer med förslag.

Länkutbyte
Har i dagsläget en annan blogg som jag länkar till. Men i framtiden så öppnar jag gärna och släpper in fler bloggar.
Det enda direkta kravet som jag då har är att ni länkar tillbaka till mig. Jag kommer att ha olika sätt att länka till er på det kan både vara i sidmenyn men även i ett inlägg. Ni får själva välja vad som passar er.

Trashcan
Skrivet av: Toby Hagberg - Boys style in a gay's life

Hoppas designen blir bra när den är klar! :)

2009-03-13 @ 18:02:41
URL: http://tobys.se

Dela med dig:

Vem du är:
Remember?

Mail: (visas ej)

Din blogg:

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0