Söndag, slut på helgen!

Så var det redan söndag igen, ännu en vecka har gått.
Vibeke har hunnit bli en månad redan, det är nästan lite jobbigt att hinna med nu.
Hon har börjat le och man smälter verkligen när hon ler för hon är så söt. Ännu sötare blir det i och med att hon inte har några tänder så det enda man ser är tandköttet.

Var ute i kolonin igår och rev taket som var ovanpå uterummet/utbyggnaden, samt rev upp ett äppleträd ur marken.
Bara den "stora" stugan kvar nu att riva, tar nog den i helgen som kommer tror jag.
Det är roligt att vara där ute för man behöver inte tänka så mycket på något, det är bara till att riva.
Lägger upp två bilder på det senare idag tror jag.

Idag är Lisa, Vibeke, Colin och Lisas mamma Eva i Malmö och hälsar på lite släktingar och Eva skulle träffa en bekant.
Så jag tar tillfället i akt och städar lite. Ska vika tvätt och damsuga och plocka undan, sen är det typ klart. Godt!

Blir nog som så att jag måste köpa ny bil, någon som har 34900kr att bidra med?

Skriver mer senare, ska börja med min lunch nu!

Trashcan
Skrivet av: johan

ni var så söta i tidningen :)

2009-05-12 @ 21:41:33

Dela med dig:

Vem du är:
Remember?

Mail: (visas ej)

Din blogg:

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0