Solen skiner i backspegeln

Nu är Vibeke 3 veckor, tiden går riktigt snabbt nu. Tänk att det bara är 49 veckor kvar tills hon fyller ett. Om lite mer än en vecka är hon en månad. En hel månad. Jag kan inte fatta det, jag trodde inte att tiden skulle gå så fort.

Inatt så var hon lite smågnällig, ville inte alls sova någon längre stund faktiskt. Det var mindre roligt, men man kan inte göra något åt det tyvärr. Man kan inte tvinga henne att sova. Hon kan ju heller inte förklara vad det är som inte stämmer.

Tvättade bilen i fredags med Colin, vi var ju hos min farmor och farfar i lördags så jag ville ha en fin bil. Men på lördagen så var den skitig igen, en fågel hade hittat min fina ren bil och beslutat sig för att skita på den. Lite synd, fast den är rätt så ren i övrigt fortfarande faktiskt, tro det eller ej.

Ska till BVC i morgon för vägning och mätning utav Vibeke igen. Förra gången hade hon gått upp nästan 300gram på 6 dagar, det är rätt så mycket kan jag tycka, men det var helt normalt. Undrar hur mycket hon kan väga denna gången.

Nej nu ska jag duscha innan jag ska iväg till skolan för att ha samhällskunskap. Vi ska få vår hemtenta idag som ska lämnas in nästa vecka. Spännande att se vad det är som han kan ha kokat ihop denna gången. Vi brukar få rätt så bra uppgifter att göra tycker jag.

Lisa och Vibeke ligger och sover i soffan. Nu passar det tydligen för vår lilla dotter att sova.

Trashcan
Skrivet av: Mamma

Jaså du då passar du på att skriva i din blogg. Men Anders du måste boka tid för besiktning på bilen. Glöm inte det för sören. Vi kan väl höras av imorgon.

Hälsa familjen med en stor kram

2009-04-29 @ 19:58:40

Dela med dig:

Vem du är:
Remember?

Mail: (visas ej)

Din blogg:

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0