Tisdag morgon.

Efter en vecka med bara nyttiga matvanor så börjar man märka lite resultat.
Jag behöver inte salta maten längre, har hänt men det har varit lite. Jag behöver inte en massa socker i kaffet, har skurit ner lite. Det är riktigt bra faktiskt, tycker jag.

Igår så var jag först och tränade 1,5 timmar på lunchen, eller kring lunch var det. Sedan så tränade jag ytterligare en gång på kvällen. Trodde jag skulle vara helt död idag i kroppen, men inte. Lite besviken blev jag allt när jag vaknade faktiskt. Men jag får ju köra lite tyngre nästa gång helt enkelt.

I eftermiddag ska jag och Colin gå till Tivoliparken och/eller Barbacka. Lisa ska på ung mammapappa träff. Men eftersom Colin är hemma och man inte får ha med barn dit så ska jag ha han, då får Lisa lite egentid också.

Nu har vi precis haft en maktkamp och klippt hans naglar.
We won the battle!


Trashcan

Dela med dig:

Vem du är:
Remember?

Mail: (visas ej)

Din blogg:

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0