Dagens lunch

Dagens lunch bestod utav nudlar med räksmak samt lite räkor.
Blev godare än vad jag tänkt mig först faktiskt. Så detta kan jag tänka mig att laga fler gånger, inte så avancerat direkt faktiskt.

Ska tydligen bli snöstorm ikväll eller när det var, och det kan ju göra så att tåget i morgon blir försenat, hur gör jag då?
Inte så skoj att komma försent till en rättegång ju. Kan alltid hoppas på att det löser sig och att tågen inte är försenade. Fast man kan inte alltid lita på SJ när det gäller att passa tider.

Dags att byta låt tror jag, lyssnat på samma låt i en timme. blir lätt så om man glömmer bort att byta låt!

Trashcan
Skrivet av: johanna

Nu blev jag sugen på räkor! =)

2009-02-10 @ 12:12:59
URL: http://misseverything.blogg.se/

Dela med dig:

Vem du är:
Remember?

Mail: (visas ej)

Din blogg:

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0