Likt en metafor

Rätt så kallt ute idag faktiskt. För kallt känns det som.
Var ute på Österäng och hade Naturkunskap, lite rörigt men jag hoppas att provet går bra, har gått om tid på mig att plugga på tågresan, om jag inte somnar det vill säga. Fast det mesta fattar jag redan och det är skönt det, halva klart då ju. Tittade lite på dator innan som jag vill spara till, får se om det går bara.

Har märkt nu att jag har lite fler besökare här varje dag, dock så är det väldigt dåligt med kommentarer. Så jag vill pusha er som läser min blogg att skriva lite kommentarer oftare. Får en lite då och då men det är också allt. Tråkigt. Vill ju känna mig lite mer motiverad till att blogga här annars så kanske jag slutar, och va hemskt det skulle vara.

Trashcan

Dela med dig:

Vem du är:
Remember?

Mail: (visas ej)

Din blogg:

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0