Rättegången!

Jag visste att tåget skulle bli försenat! Först här i Kristianstad och sen i Hässleholm. Typiskt, fast jag hade ju fått en ny tid så det gjorde ju inget faktiskt.
Var inte direkt någon givande rättegång då den åtalade satt och gjorde exakt samma sak som i tingsrätten, nekade. Förstår inte varför då allt visar på att det var han som gjorde det och det finns vittnen på det. Fast är man skyldig så nekar man nog för att kanske få ett lindrigare straff. Får se om han lyckas med det.
Satt 4 timmar på centralstationen i Göteborg och hade inget att göra då mitt batteri på mobilen nästan var dött så jag sparade det till tågresan. Fast jag såg mycket intressanta personer på stationen, konstiga personer som roade sig på sitt eget lilla vis vilket är trevligt för dem, och för en del andra.

Trashcan

Dela med dig:

Vem du är:
Remember?

Mail: (visas ej)

Din blogg:

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0