Storhandlat!

Vi kom nästan precis hem från MAXI, varit där och handlat, det bör räcka i minst 1,5 veckor nu, handlade skitmycket.
Vi fick mycket för pengarna, och för en gångs skull så köpte vi inte en massa onödigt. Det enda direkt onödiga vi köpte var nog Coca Cola, men det var ändå billigare att köpa den där än att köpa den på hörnan.

Colin verkar vara lite friskare idag, tror inte han har feber längre. Lisa är också kryare idag, fast ändå inte men det beror ju på att hon är två personer ett tag till.

Tänkte sätta mig om ett tag och skriva klart Samhällskunskaps uppgiften så att jag kan lämna in den i morgon, vill inte få underkänt på en del för det kan dra ner mitt betyg och det vore ju inte så bra faktiskt.

Var nere med tvätten också för en stund sedan, hoppas bara att tvättmedlet räcker, annars är det inte så bra.

Dagens bästa: Bebisens vilda sparkar i Lisas mage
Dagens sämsta: Att det är söndag och helgen är över
Dagens roliga: Att det inte blev så dyrt på MAXI
Dagens tråkiga: Disk och tvätt
Dagens humör: Glad
Dagens trötthet: Leta resa och inte hitta specifika priser

På tal om resa, så har vi börjat prata lite om det och som det ser ut nu så ska vi till Borås djurpark i sommar, har aldrig varit där så det ska bli spännande. En liten weekend, var billigare än vad jag trodde det skulle bli. Våra andra alternativ var Lalandia i Danmark eller Legoland i Danmark. Men det hade blivit för dyrt med Legoland för vi hade nästan fått betala lika mycket för Colin som för mig eller Lisa. Knasig prissättning.

Bebisen lever verkligen vilde där inne i magen, kände något helt konstigt innan i eftermiddags, dock mysigt ändå.
Kommer nog att kännas konstigt sen när hon inte längre är inne i Lisas mage utan ligger framför mig. Då kommer jag nog verkligen förstå att jag är pappa. Tokigt.


Trashcan
Skrivet av: Lisa

hehe fan vad du tjatar om att det var billigt på maxi!!!!!!!!!!

puss

2009-02-02 @ 12:34:59
URL: http://liese.blogg.se/

Dela med dig:

Vem du är:
Remember?

Mail: (visas ej)

Din blogg:

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0