Världens bästa pappa?

Är inte det något som alla pappor vill bli?
Jag själv vill kanske inte bli just världens bästa pappa men i alla fall en riktigt bra pappa. Jag vill att vår dotter ska kunna komma till mig och prata om allt, jag vill att det inte bara är Lisa som hon ska gå till när hon är ledsen. Jag vill vara pappaledig alla mina dagar så att jag får mycket egen tid med henne. Jag vill lära henne om livet. Nu är det bara 60 dagar kvar tills hon tittar ut, vår dotter. För ett år sedan så kunde jag aldrig i min vildaste fantasi tro att vi faktiskt skulle lyckas producera ett barn då vi hade försökt i ett antal månader utan resultat. Den 10e augusti 2008 var nog en utav de gladaste dagarna i mitt liv.  




Ska snart iväg till arbetsförmedlingen, på ett "möte" där vi skulle få göra tester och se ifall vi kommer att få en utbildning inom något yrke. För min del så hoppas jag att det blir yrkesförare utav något slag, helst lastbil då.
Vill verkligen jobba med att köra lastbil, vara kungen på vägen. 

 

Trashcan

Dela med dig:

Vem du är:
Remember?

Mail: (visas ej)

Din blogg:

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0