A special something for my special someone

Lisa, inga ord kommer någonsin att förklara för dig vad jag känner.
Jag vet att jag har gjort en massa saker mot dig som jag inte borde ha gjort, men även du har gjort saker mot mig, men det är inte de sakerna som vi har gjort mot varandra som detta ska handla om.

Den 10e augusti 2008 så fick vi ett besked som skulle komma att förändra våra liv. Vi fick då veta att du var gravid.
Allt kändes så overkligt just då, speciellt då vi verkligen ville detta tidigare men att då inte gått.
Sen åkte jag upp till Halmstad igen för att fortsätta med lumpandet. I Halmstad så gick jag till HM och köpte en body, en body med olika djur på.

Sen under själva graviditeten så har jag gjort en massa dumma saker som jag vill göra ogjort.

Men den 8e april så fick jag se det mest underbara jag någonsin sett, vår dotter.
Det var en helt obeskrivbar lycka som jag kände inom mig.
Först då så förstod jag att jag blev pappa.

Jag vet nu att min kärlek till dig är starkare än någonsin, jag vet att jag vill spendera resten av mitt liv med dig, och se våran dotter växa upp och bli uppfostrad utav dig och mig, tillsammans.
Eventuellt så kommer vi även ha fler barn i framtiden och troligtvis vara gifta och ha hus, men det kan vi inte påverka så mycket just nu. Vi får helt enkelt ta en dag i taget.

LISA AMALIA JÖNSSON, du har mitt hjärta nu och för alltid.


Trashcan
Skrivet av: Din Lisa

och du har mitt

2009-05-06 @ 11:56:55
Skrivet av: Anna

Fint skrivit, Bam! :)

2009-05-06 @ 16:08:00
URL: http://annatheangel.blogg.se/
Skrivet av: fanny backman *

Så fint skrivet av dig till henne :)

2009-05-12 @ 01:15:56
URL: http://faannybackman.blogg.se/

Dela med dig:

Vem du är:
Remember?

Mail: (visas ej)

Din blogg:

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0